Раздачи :: Другое - Игры :: Crying Suns (Deluxe Edition) / x64 / RU / Strategy / 2019 / GOG / PC (Windows) :: Комментарии
Для того, чтобы скачать раздачу - скачайте торрент-файл и запустите его при помощи клиента. Дополнительная информация на Форуме здесь. |
( Закрыть )
loading...
Комментарии ( Комментировать )
Update 1.02
Story and events:
[FR] Lots of rewrites, typos corrections and overall text improvements in both interface and events
[EN] A few typos fixes and Breeder drones were renamed Krafter
From me: there are some changes in [RU] as well
Interface, Graphics and Sounds:
Added a video option to control the framerate in the option menu, players should now be able to choose among 30, 60, 120 and uncapped FPS
Added hover information for units with absorb shields or on asteroid cells
Added a few new npc pictures for pirates and civilian children
Improved the health bar colors for squadrons to hint at health state
Improved the quality of some graphic assets (NPC)
BugFix Major:
Fixed an issue where some players were stuck without any interface after loading their game
Fixed an issue where in some "undeploying" situation the dock would get "stuck" and unable to deploy anything for the remaining of the fight
Fixed an issue where players who did some shenanigans with their save files could face the wrong boss for the current chapter
Fixed an issue where the Okonkwo achievement was not triggered. Will be retroactively awarded to player who missed it
Removed the "Jeef Merkk" achievement as for now it was a bit tedious to unlock without being able to replay the chapter
BugFix Minor:
Fixed an issue where the regen indicator on squadrons was still displayed while in command center
Fixed an issue where units that were in the pushed back zone after hull bar explosion were engaging adjacent units and slowing them down
Fixed an issue where the electromagnetic storm duration was not properly translated
Fixed an issue where the quantity of reinforcement in mother "call to arms" ability was wrong in easy
Fixed an issue where some ambushed enemies were not deploying weapons in all their available docks
Fixed an issue where buying the pirate transponder while on a shop was not updating local shop pricesing local shop prices
Ребята игра реально одобрямс!
Как я боялся увидеть что на 3ем секторе игра закончится как и многие короткие проекты...Но каково же было моё удивление когда пройдя его я понял что это была первая из 6(насколько я понял) глав.Очень обрадовался.
Игра атмосферная и наверно принадлежит тому самому жанру "грубокий сюжет". Сюжет реально неплохой.Придумали и обосновали всё весьма интересно.Музыку запилили атмосферненькую тоже. Пиксели перестал замечать через 5 минут игры.
Вот побольше бы таких проектов, мелких по размеру и довольно таки длинных и интересных по сюжету. А не мыло блин за 30гб, скучного и пресного
Как я боялся увидеть что на 3ем секторе игра закончится как и многие короткие проекты...Но каково же было моё удивление когда пройдя его я понял что это была первая из 6(насколько я понял) глав.Очень обрадовался.
Игра атмосферная и наверно принадлежит тому самому жанру "грубокий сюжет". Сюжет реально неплохой.Придумали и обосновали всё весьма интересно.Музыку запилили атмосферненькую тоже. Пиксели перестал замечать через 5 минут игры.
Вот побольше бы таких проектов, мелких по размеру и довольно таки длинных и интересных по сюжету. А не мыло блин за 30гб, скучного и пресного