Раздачи :: Другое - Игры :: The Talos Principle (Gold Edition) / RU / Adventure / 2014 / RePack (R.G. Механики) / PC (Windows) :: Комментарии
Для того, чтобы скачать раздачу - скачайте торрент-файл и запустите его при помощи клиента. Дополнительная информация на Форуме здесь.
loading...
Комментарии ( Комментировать )
Kastiel
15 января 2018 в 10:41 | Ответить
Торрент-файл заменён. Обновлено до build 326589.
Raichiel
19 сентября 2017 в 16:50 | Ответить
При дальнейших сохранениях выдает ошибку, и не сохраняет.
Nemo84007
28 марта 2017 в 00:29 | Ответить
У кого 32 битная версия ОС , лезьте в папку /bin, там есть нужный вам файл .exe
Keedof
1 февраля 2017 в 22:47 | Ответить
Версия игры: build 284152 и языки ещё
dixen18
2 августа 2015 в 20:01 | Ответить
У кого серый экран - запускатйте через файл BinTalos_Unrestricted.exe
Baker008
1 августа 2015 в 11:36 | Ответить
Лично у меня при запуске серый экран.
Keedof
31 июля 2015 в 21:08 | Ответить
Игра обновлена до версии 244371.
19 июля 2015 в 18:20 | Ответить
243520
New features:
- Prepared for Road To Gehenna DLC.
- Added experimental support for SteamVR. To enable it, right click on The Talos Principle in your Steam Library, then click on Properties / Set Launch Options, and add the following parameter: +vr 1
- Added support for the newest ATI GPUs.
Gameplay/visual improvements:
- Improved behavior of wide plasma walls: players will no longer be pushed to the original point of entry, and touch effects should sound more natural.
- Improved the appearance of soft shadows on vegetation.
- Added support for viewer-facing cloud particles, which should look more natural.
- Deliberate glitching will no longer occur while player is using a terminal.
Bug fixes:
- Fixed several cases where connectors would lose their connections when using time recorder.
- Fixed SSAO artifacts on certain resolutions and buffer scales.
- Fixed an issue causing some crumbs to be rendered black (e.g. black grass).
- Fixed artifacts along object edges lit by fast lights when using MSAA.
- Shader caching and texture loading progress screen will now render correctly on triple screen setups.
- Improved translations for several languages.
Optimizations:
- Major overhaul of crumbs rendering. There should be a noticable increase in performance on lower-end PCs.
- Optimized visibility system for distant lights, which improves performance on lower-end CPUs.
- Improved performance of plasma wall rendering on ATI cards.
Сайт летает на VPS от Inferno Solutions