Для того, чтобы скачать раздачу - скачайте торрент-файл и запустите его при помощи клиента. Дополнительная информация на Форуме здесь. |
( Закрыть )
loading...
Торрент-файл обновлен 15 января 2018 в 10:40 Чтобы переподключиться к раздаче, скачайте заново торрент-файл и перехешируйте задание в клиенте. Возможные причины обновления: добавление серии, альбома, выпуска, обновление версии, улучшение качества раздачи.
Оригинальное название: The Talos Principle. Gold Edition
Год выпуска: 2014
Жанр: Adventure, puzzle, 3D, 1st person
Разработчик: Croteam
Выпущено: Devolver Digital
Версия: build 326589
Язык: Русский, английский, французский, итальянский, немецкий, испанский, японский, корейский, польский, португальский (бразильский), китайский (упрощенный), китайский (традиционный), хорватский, чешский, турецкий
Об игре: The Talos Principle - это философская головоломка с видом от первого лица от студии Croteam, создателей легендарной серии Serious Sam, написанная в соавторстве с Томом Жубертом (FTL, The Swapper) и Йонасом Киратзесом (The Sea Will Claim Everything). Словно пробудившись от глубокого сна, вы оказываетесь в странном, диковинном мире, полном древних руин и сложных машин. По воле своего создателя, вам предстоит решить ряд непростых головоломок и выбрать, стоит ли полагаться на веру или задать себе сложные вопросы: Кто ты? Каково твоё предназначение? И что исходя из этого ты собираешься делать?
Минимальные системные требования:
Операционная система: Windows XP SP3/Vista/7/8
Процессор: Dual Core 2 ГГц
Память: 2 ГБ
Видеокарта: 512 МБ, GeForce 8600 / Radeon HD 3600 / HD Graphics 4000, DirectX 10
Аудиокарта: Совместимая с DirectX 9.0c
Свободное место: 6 ГБ
Операционная система: Windows XP SP3/Vista/7/8
Процессор: Dual Core 2 ГГц
Память: 2 ГБ
Видеокарта: 512 МБ, GeForce 8600 / Radeon HD 3600 / HD Graphics 4000, DirectX 10
Аудиокарта: Совместимая с DirectX 9.0c
Свободное место: 6 ГБ
Комментарии ( Комментировать )
Игра обновлена до версии 244371.
- 19 июля 2015 в 18:20 | Ответить
243520
New features:
- Prepared for Road To Gehenna DLC.
- Added experimental support for SteamVR. To enable it, right click on The Talos Principle in your Steam Library, then click on Properties / Set Launch Options, and add the following parameter: +vr 1
- Added support for the newest ATI GPUs.
Gameplay/visual improvements:
- Improved behavior of wide plasma walls: players will no longer be pushed to the original point of entry, and touch effects should sound more natural.
- Improved the appearance of soft shadows on vegetation.
- Added support for viewer-facing cloud particles, which should look more natural.
- Deliberate glitching will no longer occur while player is using a terminal.
Bug fixes:
- Fixed several cases where connectors would lose their connections when using time recorder.
- Fixed SSAO artifacts on certain resolutions and buffer scales.
- Fixed an issue causing some crumbs to be rendered black (e.g. black grass).
- Fixed artifacts along object edges lit by fast lights when using MSAA.
- Shader caching and texture loading progress screen will now render correctly on triple screen setups.
- Improved translations for several languages.
Optimizations:
- Major overhaul of crumbs rendering. There should be a noticable increase in performance on lower-end PCs.
- Optimized visibility system for distant lights, which improves performance on lower-end CPUs.
- Improved performance of plasma wall rendering on ATI cards.
New features:
- Prepared for Road To Gehenna DLC.
- Added experimental support for SteamVR. To enable it, right click on The Talos Principle in your Steam Library, then click on Properties / Set Launch Options, and add the following parameter: +vr 1
- Added support for the newest ATI GPUs.
Gameplay/visual improvements:
- Improved behavior of wide plasma walls: players will no longer be pushed to the original point of entry, and touch effects should sound more natural.
- Improved the appearance of soft shadows on vegetation.
- Added support for viewer-facing cloud particles, which should look more natural.
- Deliberate glitching will no longer occur while player is using a terminal.
Bug fixes:
- Fixed several cases where connectors would lose their connections when using time recorder.
- Fixed SSAO artifacts on certain resolutions and buffer scales.
- Fixed an issue causing some crumbs to be rendered black (e.g. black grass).
- Fixed artifacts along object edges lit by fast lights when using MSAA.
- Shader caching and texture loading progress screen will now render correctly on triple screen setups.
- Improved translations for several languages.
Optimizations:
- Major overhaul of crumbs rendering. There should be a noticable increase in performance on lower-end PCs.
- Optimized visibility system for distant lights, which improves performance on lower-end CPUs.
- Improved performance of plasma wall rendering on ATI cards.